loading...
دنیام دنیا
سجاد برکــــ ـس بازدید : 15 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

خواهرم را دوست دارم

مثل مهتاب

مثل همه ی حرفهای خوب

مثل آینه پاک

خواهرم را دوست دارم

مثل آب زلال

مثل سایه همراه

مثل کتاب آگاه

خواهرم را دوست دارم

مثل خودش

مثل همه ی خواهرها

مثل اشک

مثل همه مثال ها

خواهرم را دوست دارم

برای اشکهایش

برای آرزوهایش

برای آه هایش

خواهرم را دوست دارم

خواهرم را دوست دارم

خواهرم دنیا خیلی دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مےْگويند: مُخآطبْ دآشته بآشْ... برآے عآشِقآنه هآيَتْ!!! نِمےْدآنند... مُخآطبِ تَمآمِ عآشِقآنه هآے مَنْ... تويے!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 545